سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات خواب برای زنان باردار

1. در سه ماهه سوم ، در سمت چپ خود بخوابید تا بهترین جریان خون را به جنین و رحم و کلیه خود برساند. اجتناب از دروغ گویی روی پشت خود را برای مدت زمان طولانی.

 

2. در طول روز مقدار زیادی مایعات بنوشید، اما قبل از خواب، آن را کاهش دهید.

 

3. برای جلوگیری از سوزش سر دل، مقدار زیادی از تند، اسیدی (مانند محصولات گوجه فرنگی) یا غذاهای سرخ شده مصرف نکنید. اگر سوزش سر دل یک مشکل است، با سر خود را روی بالش ببوسید.

 

4. به طور منظم ورزش کنید تا به شما کمک کند سالم بمانید، گردش خون خود را بهبود ببخشید و گرفتگی پا را کاهش دهید.

 

5. غذاهای مکرر نعناع (مانند کراکر) را در طول روز بخورید. این امر باعث می شود که حالت تهوع را با نگه داشتن شکم خود کامل نکنید.

 

6. بالش ها و تشک های "بارداری" ویژه می تواند به شما در بهبود خواب کمک کند. یا از بالش های معمولی برای حمایت از بدن خود استفاده کنید.

 

7. ناپدید شدن ممکن است کمک کند. نظرسنجی NSF نشان داد که 51 درصد از زنان باردار یا اخیرا باردار حداقل روزی یک بار در روز می خوابند؛ 60? حداقل حداقل یک هفته ناپایدار گزارش کرده اند.

 

8. یاد بگیرید که با تکنیک های آرامش و تنفس، که می تواند هنگام انقباض نیز شروع شود، آرام باشید. حمام یا دوش گرم قبل از خواب می تواند مفید باشد.

 

9. اگر با مشکلات پزشکی روبرو هستید و یا بی خوابی باقی بماند، با پزشک خود صحبت کنید.

هنگامی که نوزادش متولد می شود، خواب مادر اغلب قطع می شود، به خصوص اگر او در حال پرستاری باشد. مادرانی که پرستار هستند و کسانی که با نوزادان اغلب در طول شب از خواب بیدار می شوند، زمانی که نوزادان خود را انجام می دهند، سعی کنند به خواب ببندند. به اشتراک گذاری مراقبت از کودک در حد امکان، به خصوص در طول شب، برای سلامتی، ایمنی، عملکرد و حیاتی مادر مهم است.